Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Cotidianul Romanesc

Nu a fost introdusa o sursa

George Prăjescu

498

Ion Țiriac: O Candidatură Neobișnuită la Președinția României

Recent, străzile Bucureștiului au fost invadate de afișe masive care îl înfățișează pe Ion Țiriac ca fiind candidat la președinția României. Această imagine a provocat inițial confuzie în rândul trecătorilor, deoarece miliardarul și fostul jucător de tenis nu figurează pe lista candidaților pentru Cotroceni. Cu toate acestea, pe măsură ce oamenii au citit mesajele de pe afișe, au realizat că acest demers nu se referă la o candidatură autentică, ci la o campanie menită să strângă fonduri pentru un proiect social.

Afișele sunt parte din inițiativa Fundației Filantropice Metropolis, care promovează mișcarea „#Spitale Publice din Bani Privați”. Aceasta campanie vizează construirea celui mai mare spital de psihiatrie pediatrică din România, destinat copiilor care suferă de diverse afecțiuni psihice. Fundația Ion Țiriac a anunțat că va dubla sumele strânse din donații, demonstrând astfel angajamentul său față de cauza spitalului.

Campania se desfășoară sub sloganul provocator „Ion Țiriac candidează la alegerile prezidențiale!”, care a fost expus pe panouri publicitare și clădiri din întreaga capitală. Deși nu este o candidatură reală, scopul acestei mișcări este de a atrage atenția asupra necesității urgentă de a construi un spital pentru copii la Spitalul Obregia din București.

„Ion Țiriac candidează la alegerile prezidențiale și vrea să le demonstreze românilor de pretutindeni că merită votul lor... în anul 2064! Până atunci, e în campanie electorală și a început în forță!” – este mesajul transmis de echipa Fundației Metropolis. Această abordare creativă a stârnit curiozitatea publicului și a generat discuții despre importanța asistenței medicale pentru copii în România.

Ion Țiriac a subliniat că toate donațiile vor fi utilizate pentru construirea spitalului și a promis că va dubla fiecare contribuție. „Hai, sărăciți-mă! Toți banii merg în aceste spitale care sunt necesare. Tot ce se adună, că or fi sute de mii, că or fi milioane, eu îi dublez, pentru că îmi pasă,” a declarat acesta, evidențiind importanța infrastructurii medicale moderne în țară.

Această campanie nu doar că atrage atenția asupra unei cauze nobile, dar și mobilizează comunitatea să contribuie la o problemă socială esențială, transformând un mesaj aparent politic într-un apel la acțiune pentru sănătatea copiilor din România.

Cotidianul Romanesc

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025